11.24.2006

KEN的生日唱k派對

昨天去了和ken預祝生日,說是唱k派對,實在有點牽強,開頭大家打算都會有10人出席的,點知大家都偏偏在這天唔得閒,只有7人說會出席。

但到昨天晚上,卻說又有人不來了,只得6人,我都十分擔憂太少人的,只有kenken, 我, 皮仔, fung, 振宇, 堡,結果意外地 bonny也來了,我想她是記起以前kenken對他很好吧,要請到bonny,真的只有靠ken同皮仔。

這晚玩得很開心,之後仲有doris都來了,本來阿龜都打算過來,但ken怕他過到黎都會完了,就說下次再玩啦。我地本來只可以唱到11點鐘,但佢地決定叫啤酒隊阿ken,就可以留得更久了。我地我地叫了兩round,就唱到3點鐘先離開。如果唔係皮仔仁慈肯放過kenken,我諗佢地會更夜都唔肯走。

雖然kenken沒有買生日禮物俾我,但我呢d以德報怨既,就買了份禮物給他讓他內疚下,係一條係double-park買既圍巾,好漂亮的,我自己都唔捨得買禮物俾自己呀,我真是一個寬大既人,哈哈。

沒有留言: