11.20.2006

24歲生日了~~~~~~~~~~~~~~~~

今天終於生日啦。

於零晨時份就收到很多電話、sms、msn msg、newsgroup留言,很多謝大家。
多謝阿龜、阿車、doris、helen、阿燕、hon、粉、fung、堡、cloud、振宇於零晨時份就用唔同途徑向我祝賀,真係非常多謝。即使sms我未能一一回應,但大家既祝福我係收到架~

到了第2天,點幾起身,就再收到阿皮、中同iris既sms、sta既各位師兄於newsgroup中既祝賀,真係非常開心。可惜既係本來今天約好了和家人吃晚飯慶祝,但因為弟弟請唔到假而要改期,我就變得只有一個人過了。

最後我決定出席sta老鬼既版聚,出去走下總好過整天在家過生日。那裏共有19人在那裏對我說生日快樂,即使有d唔認識的,但都非常開心;他們或許會奇怪我為什麼這些正日會走到那裏同一些唔熟既人過生日,我都覺得自己很怪,唔通我真係無咩朋友? 唔係既,只是大家都以為我正日一定有人陪,都約了我其他日子,結果反而正日無人約,本末倒置。

多謝阿fung請我去小賣部掃貨,結果我只花了你$9.5,都可算十分抵啦,又多謝你請我食埋晚上個餐,謝呀~

沒有留言: