11.03.2006

你有心了

今天和candy的姊妹傾wedding既野,很開心,她們是我見過最有heart最合作既姊妹,她們每事都很主動,很積極,而且唔會介意為candy付出左幾多,我覺得有時睇一個人有咩朋友,就知道他是一個怎樣的人,之前有d很難服侍既新娘,你見到佢d朋友都會係同一種人,正所謂物以類聚,candy有這班咁好的姊妹,就知道她是一個很好相處的人,我本身都非常開心識到佢呢個朋友。

同班姊妹傾得非常開心,結果就傾到12點先離開。在屯門咁遠既地方,仲要唔係市中心,真係唔知點離開。她們叫我搭的士到屯門市中心睇下仲有無巴士搭出去,結果係無既,唯有再call的士車自己返家了。當我離開candy屋企時send了sms俾一位朋友,告知我沒車走了,之後佢打黎時我都已經上了的士,正在返家途中,他叫我在某處落車,讓他車我回家,那可以省點車錢,但我堅持說不用了,不想麻煩了人,反正都上車了;我知道你有心就好了,不要太介意我堅持不讓你車我,只是我怕麻煩了別人,謝謝你。

別人對我這麼有心就已經很感動了。

沒有留言: