11.28.2006

以前的哥哥

今日出外搭車時正岩遇著學校放學,在九龍城見到很多學生上車,在某個站,有一個外國既男仔學生上左車,好靚仔,似乎係讀普通學校既,坐在我前面的位置。跟住到下一個站,有兩個女學生上左車,我見走在後面的女仔一見到個鬼仔係度,表情即刻唔同哂,好似好開心咁,佢無笑出黎,但臉上難掩興奮感覺,那兩個女仔有好多位都唔坐,專登坐係我隔離,想近d個鬼仔,我見到覺得好搞笑,諗番起以前讀莊啟程既日子。

以前可能我岩岩讀男女校既關係,唔知點解成日跟在d師兄後面,好似小fans咁。最記得在f.6時既第2 個學期後,我認左一位讀文科既師兄做哥哥,佢好型好gentlemen,對住我呢d小妹妹,唔會嫌煩不特止,仲會真係關心我,我成日都會打俾佢同佢講唔開心,佢即使瞓緊覺都會起身同我傾計。佢考完a-level後,都會返學校探我,仲會叫我一定要食野,因為那時我岩岩開始食素,身體好差,又成日胃病,佢好擔心我,一返黎就會帶我去食野。那時我有呢個哥哥真係覺得好光榮架,因為很多人都認為佢好型,哈哈,想起那時都覺得自己好無聊。

早幾天執銀包時,發現我原來仲有擺我同佢既合照係銀包裏面,我諗我會keep住擺係銀包,怕自己唔記得曾經有過呢個哥哥,不過我諗佢都應該唔記得我啦~唔知佢過得怎樣呢?

沒有留言: