11.22.2006

多謝車車同我食飯慶祝生日

之前19號的小冰生日會,車車因為嫌遠而唔黎,本身我係應該嬲他的,但他一早於17號就打定電話俾我備案,講定會同我食番餐飯補數,又會買定禮物俾我,而且佢20號零晨係第2個打電話俾我同我講生日快樂既人(其實車車係最準時12:00打黎,只可惜有人11:59就打黎ready定,無辦法,我無理由轉線je....),我就決定原諒佢。

今日終於食到餐飯,只係遲左兩日,證明車車都真係非常有誠意。佢請左我去旺角一間叫"夏雪"既餐廳食日本野,裏面裝修好靚,而且環境幾好,估唔到車車咁有taste~~

不過個menu d名就真係令我地不停笑,d 壽司名有"初戀", "戀 - 甜、酸、苦、辣"," xx四部曲",好搞笑,到我地叫飲品時更好笑,個個名都嗌唔出口,我叫那杯還好一點,叫"P.S. - I LOVE YOU",車車那杯叫的時候我真的忍唔住笑,佢叫左杯"夏火",哈哈,唔係我心壞,而係真係好好笑。

不過呢度D野食唔算貴,我地叫左二人SET,有魚生、沙律、湯、壽司、卷物、天婦羅、特飲X2,都只係埋單$220,我都算係咁啦,無食佢再貴D。而且D野食好好食呀!!

車車無食言,佢真係有買禮物俾我,係一條靚靚手鏈,我會成日都帶住架啦,多謝車車。

沒有留言: