11.15.2006

好感謝朋友的熱心

今年我的生日雖然未到,但我已經非常開心同感動。

可能因為一班好朋友知道今年我身邊無人陪我過生日,佢地就很自發性地幫我搞生日會,每日都會在stagrad2004出post,提大家我的生日就快到了,問大家能否出席為我舉行生日會,我真係非常感動。

他們個個都努力提住我既生日會,『冰冰生日會』、『冰瑩生日會』係newsgroup出現既頻率同次數多到我都覺得好唔好意思,因為11月唔止我一個生日,仲有doris, 阿ken, 阿燕(雖然唔係版友,但是好朋友都要提一提),但大家只為我搞生日,我覺得對他們幾個很唔好意思呀~放心啦,我一定會同你地慶祝架。

在此再一次非常感謝阿龜, pang pang, 堡堡同阿粉,佢地真係打電話問我生日想點搞、想做d咩咁,一切都真係太令我受寵若驚了,多謝哂各位~亦都多謝回覆既版友~其他黎到我固然開心,黎唔到都唔緊要,有心就得啦~

咁大個女,終於有機會係麥當奴開生日會啦,我會11月19日3:00pm係青衣長發間麥當奴開生日會呀,希望越多人就越好啦。

沒有留言: