11.10.2006

Candy & Clock Wedding

跟了差不多11個月既wedding,係做咁耐以黎最長的一個。
Candy & Clock係朋友龜介紹給我的,我本著朋友的朋友的心態,我一直以來都很用心去幫他們籌備這個婚禮,今天他們終於真的結婚了,我係非常感動的。

Candy & Clock都係一對很好的couple,他們對我係絕對信任,從來無質疑過我幫佢地安排及做既野,我由衷感到很榮幸得到佢地呢份信任。我知道有時我或許未能抽更多時間去協助佢地,但他們都十分諒解,沒有加諸壓力在我身上。

做咁多個wedding,只有佢地呢個先係真真正正由頭跟到尾既,由搵酒席,到影婚紗相,做相簿油畫,整小禮物,印喜帖,過大禮, 租禮服, 試化妝, 安排攝影, 場地佈置, 酒樓接洽, 網上婚姻註冊處預約.......當日全日跟貼到第2日還衫,他們真的完全將他們的婚禮負託給我,就是他們的這份信賴,即使我在這天前通宵了4晚,我都覺得非常值得,我更當自己去參加好朋友的婚禮,為他們的婚禮買了一條非常漂亮亦非常貴既裙,證明我已將他們認作好朋友了。

今天Candy非常漂亮,漂亮得我不停嘩嘩的叫。整個婚禮比我想像中順利,唯獨candy在註冊沒有了頭紗,令我非常不安,我怕candy會因此而整天唔開心,怕她會嬲怒了我這個統籌,怕她的婚禮因此而蒙上污點,我到達時為了讓她行禮時有頭紗,就手起刀落剪了其中一條晚裝既紗落黎給她行禮,幸好條裙係新做的,紗亦可以說是新的及非常白,別人見到會說我很考手,但我仍然是非常內疚的,candy,對不起。

晚上既婚宴亦非常順利,每人都說佈置很好,流程很暢順,遊戲亦安排得很好,很感激所有人於這晚的付出,姊妹的無限量協助,兄弟的勞力,特別是mc karen及龜,他們兩個的認真係我咁多個婚禮中都未見過既,他們令到我可以專心在台下為他們打點細節,亦讓我真正感受到作為好朋友的用心,他們是真心為Candy & Clock既wedding而努力付出的。

Candy,Clock,祝你地白頭到老,永遠開開心心,唔好唔記得我呀~

另外,當日真的非常多謝阿龜既幫忙,他化身成為我既partner,幫我安排兄弟早上既野,做埋聯絡人,當我唔係度佢會幫我打點所有野,而且晚宴後更幫我車哂d衫同物資返屋企,真係萬般感激。阿龜,麻煩哂,無以為報,辛苦哂。



沒有留言: