11.02.2006

重返中大校園

今日因為要同阿fung交換d野,所以就返左中大行下。

自從畢業後,好似都未試過朝早返中大,見到好多學生係中大趕搭巴士,趕食飯,趕上堂,個感覺好特別,呢d野以前我都有做過,但現在已經與我無關了。

去到中大終於同ucfung trade左個wifi同mario nds筆,ucfung 搬左去119 general office,我無得入去探佢,但當我係門口個窗打俾佢既時候,個電話一響,佢一講野,裏面就同一時間有4個頭抬起望出黎望我,都幾搞笑! 但我專程番去同佢換野,佢竟然唔同我食lunch!!!真係唔應該.......

另外,我亦見到好耐無見既同學仔肥仔偉,一見到佢就叫佢同我食飯 (當時係 12:25pm),佢就指住檯面個飯盒話已經食左.............................結果係我唔理,我捉左佢再陪我到snack bar食lunch,佢睇住我食~我太耐無食過snack bar既頹飯,以前讀中大時我仲食梗素,只食過雙蛋菜飯,今次食到雙扒飯啦~呵呵!! 之後我再去左佢office玩,幫佢add哂一d 同學仔既msn!!佢竟然有msn都唔add 我地!? 阿偉佢無變過,無論衣著語氣都同以前一模一樣,我好似仲讀緊書咁。

今日仲見到panda峰, yr2 heidi, eunice, tony, 同傳聞中好似阿君既今屆候選大莊p,我聽到 lecture hall 裏面有宣傳既聲音好想入去望下,但去到門口已經宣傳完左;唔知點解,我覺得ladyshaw花園仔好似老左好多,雜草叢生,好似爛地咁,實在慘不忍睹,反而小橋流水d路靚左,唔再凹凹凸凸,非常好行~~我仲駐足影左幾張相tim~

沒有留言: