11.19.2006

小冰生日會@2006-11-19

今日我的朋友仔幫我慶祝生日,實在非常開心!!
生日的照片可以按 這裏 或 shadow 看看。

我今日的行程
第一站: 青衣城
我約了candy & clock係青衣城食飯,佢地知道今日我係青衣開生日會,就想請我食飯同俾手信我,我又可以俾埋d相同video佢地。 佢地好好,去旅行都不忘買手信俾我,我就把它們當做生日禮物啦。多謝candy & clock~

見完他們後,時間尚早,還有個半鐘先夠鐘開生日會~我就獨個兒在青衣城閒逛,周圍試下衫睇下野,朋友知道我很早就自己到了,就特意找人/ 自己早點來到陪我走走,多謝哂lenlen,pangpang,龜龜呀~

第二站: 青衣長發邨麥當奴生日會
咁大個女第一次係麥當奴開生日會,阿堡打黎問我去麥當奴開生日會好唔好時,我覺得好搞笑,佢同阿粉覺得我一定鍾意,我就呢個意見提出左兩個要求,(1)一定要有精靈樹(2)一定要坐兒童座位,結果阿龜就話青衣長發邨有呢兩樣野,麥當奴生日會就咁開成啦!!

好多謝大家既光臨,有黎小冰生日會既有helen,pangpang, 阿龜, dordor, 堡堡, 阿粉, 振宇, ucfung, kenken,雖然阿燕同bonny臨時黎唔到,但你地都有打電話俾我,叫我玩得開心d~多謝哂呀!!

佢地黎到生日會,我都迫佢地一定要戴生日帽,真係好得意呀,大家都好聽我呢個主角既話,係咁易都戴過影過張相,之後仲一齊同公關姐姐玩遊戲,佢地都無搗亂。我地睇公關姐姐玩魔術,睇到嘆為觀止,雖然有d俾我地識穿左,但都好好睇呀~

阿龜負責買蛋糕同book場,佢預備左個小王子既汽球公仔俾我影相,同買左mickey mouse蛋糕俾我,非常開心,真係覺得自己好似小朋友咁幸福呀。切蛋糕後,Helen同pang買左禮物送俾我,係anna sui既化妝袋、眼線筆、金色眼影同mascara, 好鍾意呀,都唔知點回報好。之後再收到阿龜送既禮物,非常喜歡,非常感謝。

到最尾大家仲有禮物收呀,係麥當奴投球套裝,佢地個個好似大細佬咁係咁掟,7國咁亂,好彩係最尾先派禮物,如果唔係唔知點算好;而我亦預備左禮物俾咁多位有黎小冰生日會既朋友,係電話繩,女仔既就係花花蝴蝶電話繩,個個唔同色,而男仔就係織皮電話繩,每人都有自己既initial 扣係上面,之前為左問到佢地要咩initial,就扮野出post話有心理測驗,叫佢地揀代表自己既英文字,但佢地就揀埋d古古怪怪既字,結果要勁解釋先知道佢地會用咩字,仲要專登搵埋個心理測驗出黎應付佢地,真係暪得辛苦。

第三站:荃灣碌bowling
之前一直都無firm實生日會之後既活動,我很怕沒有下場,因為皮仔要下場先到。
好彩今日我話不如去碌bowling,阿粉就即刻話有一間係附近既場有得碌,唔貴只係比較舊,我地都無咩所謂,就去左個度碌bowling啦。我其實真係唔識碌,只係好耐無玩過,想去玩下,以前一直都只有廿幾分,今日有四十幾分,算係非常叻啦,雖然都係包尾,哈哈。

打完第一場之後,一班高手就再打第2場,我地一d唔太叻既人: 我、helen、doris、龜就退下火線轉去打NDS MK,都係呢個好玩D,至少我可以有得嬴下。雖然我打緊機,但我聽到佢地出面碌BOWLING好緊張,簡直係高手過招,成日都補中,最後好似係阿KEN以119分勝出。佢地不停叫囂、吵鬧,好開心,好鍾意聽到佢地咁吵,因為這代表他們玩得很投入很開心。

皮仔係打完第2場時出現,我幾驚佢會唔守約唔出現呀,佢黎到馬上同我講生日快樂,好開心呀~

第四站:荃灣打邊爐
我地打完Bowling就去打邊爐,一行人走在未去過既地方上,感覺好新鮮。

一邊食野一邊講住無聊野,係最愉悅既時刻,我地會講番以前一d大學時既趣事,去camp又遇到d咩,真係好快樂。但可能因為之前一晚整禮物仔整到5點幾既關係,個人覺得好攰,有點沒有反應,眼都有點呆了,但我不想離開,只因所有人都是因為我而來的,我想好好的感受這些快樂時刻。

食完走時都已經十點幾十一點了,大家在地鐵站分道揚鑣,真的很感激大家對我既寵愛。

大家都非常疼惜我,怕我今年無人陪我過生日,就著緊的為我預備生日,唔想我覺得寂寞,有你們這班朋友又點會寂寞,我非常慶幸呀。我時常對媽媽說,我的朋友們都好疼我架,她對我說,你唔好咁自大啦,人地禮貌上咁做咋,我對她說,不要質疑我既朋友,他們個個都真的待我如親人般好架!!!

後記:
今日我因為去麥當奴開生日會,所以特意束了孖辮扮可愛扮小朋友,朋友們可能都因為我生日的關係,沒有笑我低b。我對某人說,24歲了,以後都不可以扮可愛做小朋友了,那人說,無關係呀,你個人本身可愛就係可愛呀,唔關幾多歲事;我以前都因為個樣太小孩子而被迫扮大個,因為要遷就別人的喜好而裝大個,從來沒人對我說我可以可愛,第一次覺得有小孩子臉真好,謝謝。

沒有留言: