3.03.2007

兩個生日的慶祝會

這天去了兩個生日慶祝會。
一個是pangpang的生日活動。
一個是媽媽及大姑姐的聯合生日會。

今日好多人都有去這個生日活動,有pangpang,lenlen,小冰, kenken,阿粉, 阿gill, cloud, 振宇, 堡堡,大家又去碌拎又去唱k,好開心,我終於知道點樣碌拎唔會落坑,秘訣係用10號波, 唔好用6號。大家都玩得很開心,我送俾pangpang既禮物好好彩好岩佢用,無買錯實在太開心啦。

之後晚上同媽媽及大姑姐等一大班人食飯,送左條金鏈俾媽咪做生日禮物,好肉痛。整晚都被兩個小表妹捉住我叫我表演玩mario kart同new super mario bros 俾佢地睇,玩完一鋪又話你再表演多一次,一次又一次,差唔多玩左十幾廿次,new super mario bros 更要幫佢地玩到world 2,無辦法,佢地岩岩先接觸遊戲機,唔識玩, 見到我好似見到神咁,唯有一而再咁玩俾佢地睇。真係一次又一次,十幾次都黎緊啦...

不過今天都真的很開心。

沒有留言: