3.27.2007

3月 - 病魔纏身

昨晚吃完晚飯,回到家就很早上床睡覺。

睡到半夜4點,我突然痛醒,是胃不知何故突然劇痛起來,整個胃好像不是我的,它好像要跳出來一樣。我用很多不同姿勢睡,都感到很難受。之後走到洗手間,忍不住的嘔起來,嘔完,回到房躺下,胃依然難受,又再到洗手間嘔吐,重重複複的,嘔得我都四肢癱軟了,但胃依然很痛。

躺在床上直到7點多,決定都係上班,公司有些事我不能丟低,而又只有我可以做;在地鐵中真的很想倒下,走樓梯也怕自己會滾下去。回到公司,朋友都透過msn知道我這樣也依然返工,不停責罵,說我對自己唔好,話我唔聽話,我知道的,我時常都好像虐待自己一樣,讓自己難過。我工作完成就會去看急症了。(11:58am)

終於交低左身後事俾同事理,決定離開公司。(2:38pm)
因為身心都真係好累,而且頭痛得很厲害,決定唔等睇急症,俾多小小錢睇私家診所。(3:30pm)
到達診所應診,姑娘問我駛唔駛探熱,我話唔駛,照計腸胃炎唔會發燒。(3:45pm)
同醫生講關於我既病情,仲同佢講我周身都痛,佢就叫姑娘幫我探熱,原來我都竟然燒到103度,就因為咁先會全身痛,醫生話我依然有嘔吐既傾向,怕我食藥會嘔番出黎,話不如打支針,咁就快d好,我那一刻真係想講,醫生,唔打針得唔得呀?(3:55pm)
睇完出黎拎藥,竟然有藥丸已經有5種(好苦),藥水一枝(好好味)。(4:00pm)
抵達屋企,食藥,準備休息,但都係打埋日記先。(4:27pm)

今個月我似乎給病魔看上了,胸膜炎嘗未好,感冒才剛清,現在又食物中毒/腸胃炎,放過我啦。

2 則留言:

匿名 說...

要做野可以睇完醫生至再返去做o者 ~
你唔好夾硬黎啦 ~

病好辛苦架 ~~~~
聽話啦 ~~
>___<

clearicess 說...

車車, 你唔明架啦
d野好趕架, 又只有我跟緊,
我唔想又拋番個波俾就走既同事嘛

我打左針,好好多啦,
本來今日都想唔返,
但又怕俾人麻煩,
而且今日成個dept.專登會一齊去飲茶歡迎我同歡送另一位同事,所以唔返又唔係幾好意思。