1.14.2007

第一次到半島酒店

咁大個女,從來未到過半島酒店,之前一些婚禮都去過一些很高級的酒店,做左wedding planner咁耐,去酒樓同酒店擺酒既各佔一半,之前去既酒店,最出名都係港島香格里拉同marco polo prince 。

之前既一個客介紹左另一位客人俾我,結果我亦成功接到呢單生意,原來呢個客人係半島擺酒,令到我有機會入去開眼界。但其實對於我工作來說,都係一樣做法。

明天就係半島擺酒個客既大日子,佢今日去半島check-in,咁我就去幫佢打點所有野。第一次踏入半島,感覺無咩特別,可能因為我由側門入既關係;原來佢個lobby好細,好迫又好多人,我個客就住頂樓既尾房,都ok大間,有成千呎,有個大過我屋企既廳,但個主人房就唔算好大,而且唔太特別,佢成間套房都擺左好多中式古董同瓷器,我自己感覺就麻麻,可能呢d係用黎討好外國人既擺設。

今日個客要返番屋企拎野,叫我係房等姊妹到,結果我就一個人係酒店房呆座3小時,不過只少都叫做瞓過d梳化~哈哈,非常無聊。我用相機不停周圍影,留倩影嘛,但窗外個view就唔太好~因為出面又整路,太空館又裝修......不過都唔太差既。
























我成日都覺得香港一般人應該好少會專登入去半島酒店,當我同我細佬講,佢俾左個句子去形容半島個門口,"門口又高狗又大",我聽左即刻笑出黎,好貼切,真係唔係好敢正門入去,所以我今日都係側門入。

沒有留言: