1.07.2007

忙碌的星期天

今日雖然係星期日,別人放假的日子我依然雖然工作。今日約左個新客傾1月15日晚宴既細節,同埋同佢既姊妹食飯,雖然佢只係join左我晚宴統籌既package,但我都唔介意同佢d姊妹一齊諗埋早上接新娘既game。

佢join我時就同左我講,佢早上請左好出名既歐惠芳(Sharon au)婚禮統籌做大妗姐,今天佢同我講,話sharon好無交帶,仲未同佢傾野同提佢買野,而且提議d game好唔得,所以想我幫佢諗下game,其實我一d都唔介意,因為同姊妹諗呢d game真係她開心,睇見佢地個個都笑到見牙唔見眼,真係好滿足。佢地亦都非常滿意我建議俾佢地既game,立即採用,仲話我好好,哈哈,好開心。

出去見客前,因為個客講左會遲d到,所以就去左重新裝修既旺角銀行中心商場行下,佢d鋪頭種類幾多,而且間間裝修幾落本,比起旺角同區商場,包括朗豪坊最上幾層既shop都好,而且都感覺無咁mk。

我上到去就去街知巷聞買左糯米糍食,好肚餓,下午7點,第一餐。之後就四處亂逛,之前睇雜誌就知呢度有一間好特別既香水bar,所有香水放在酒bar酒機既玻璃樽度,5顏6色好attractive,香水味仲可以互溝,最多3種味,而且香水既名都好特別,有“迷人”、“天真”、“誘惑”、“河水”、“閃閃”、“滑一滑”等等,全部由法國入口,共有百幾種味。我係裏面試香水試到暈,最後我以$58購買左一枝隨身攜帶既香水,香水名叫"童真",個sales仲叫我溝埋"天真",真係想做小朋友咩…

雖然買左新香水,但都只係打算間中用下,始終喜歡早陣子收到的香水味道,只是間中用另一種味可以給人不同感覺,今次這隻比較甜,想自己小朋友點時或許會用。(另外買既原因係,我係間鋪度玩左好耐…唔好意思唔買。)

沒有留言: