1.05.2007

瘋狂工作的前夕

今天是瘋狂工作的前夕,給自己最後一天的假日。

早上我趕忙的到了荃灣俾野客人後,就走了到添馬艦的環球嘉年華玩。很開心終於可以到那裡玩耍,自知道它只要$110入場費後,就很想去玩,因為以前它每樣都收費很貴,從未玩過機動遊戲,終於有得玩了。

我一走進去,就跑去玩g-force,開頭係遠處望一d都唔驚,到排緊隊時向上望仔細看到它的旋轉,就開始怕,再到我座在上面,半空中望下來,我真的大叫很怕,我不是怕高,只是當我諗到佢既離心力就很怕,當它開動時,我全程都緊閉雙眼,首兩下的離心力真的很強,之後都不太厲害,但我依然不停大叫。

之後仲去左玩過山車、摩天輪、碰碰車同大滑梯,大滑梯滑的時候,整個人都飛起了,離開左條梯,幾驚會飛去隔離線…

我地拎住60個代幣,周圍咩都試下玩,但我話千祈唔好贏大公仔,再有新的就無位睡覺了。最後我地贏左兩個小公仔,其中一個係小鬼仔,個樣懶叻咁,我地話佢連毛都未生齊學人做魔鬼,哈哈,另外一隻係我玩碌銀仔贏既大口醜怪公仔,我碌一個銀就中,非常lucky!!

今天真的很快樂,多謝陪我到這裡玩呀。回家後,就馬上出去買絲花回家整花球,要工作了。

沒有留言: