12.25.2006

x'mas friend gathering

這一天去了pangpang屋企玩,雖然人唔係好多,但都玩得好開心呀。

今天原本話左出席既有pang x 2, len x 2, 堡 x 2, dor x 2, 小冰同振宇,我同doris開頭都覺得好似好少人咁。但到下午,當我同pang,helen,振宇打緊麻雀時,電話就一個接一個的到,首先係kenken,佢5點幾打電話黎話依家過去阿pang度,玩到大概9點走,接住就收到阿龜既電話,佢話現在就由東涌過去阿pang度,接著到了6點幾,就連阿粉都打電話黎問我地玩成點,應該會過黎,實在非常意外呀,估唔到結果有咁多人都黎到,雖然阿ken同阿龜同其他人遇唔到。

helen買左boots既hand & body cream俾我做手信,好香架,仲有好多野食俾我地食tim。之後我地落左去酒樓打邊爐,非常滿足呀,而且仲因為阿ken將佢羸左既錢奉獻俾我地食飯,每人只要$50就好滿呎啦,非常開心。

我地一路玩到早上8點幾先離開,我搭車去到黃大仙仲去麥當當食埋早晨全餐先返屋企,回到家後,再工作工作到10:30先去睡,雖然很累,但今天真的很高興呀。

沒有留言: