12.30.2006

可能...天氣真的很冷

我會有這樣的感覺,並不因為我自己覺得很凍,我依然固我,出外都只係著一件衫,再手拿著一件外套,真的覺得很凍才會穿上;我會這樣覺得全因為我的貓貓。

小貓阿咩不嬲都怕凍,廿幾度都已經要扲被瞓覺唁願郁,但係肥貓旺財就一直都很怕熱的(十呎足十大肥佬怕熱咁),永遠都唔扲被、唔要人抱住瞓,但今天我回到家後,牠就纏在我的腳邊,要我抱牠到大腿上坐,而且更不停用牠的頭撞我,要我抱住牠,仲要係用雙手抱著、把頭窩在牠身上才滿足,但同時間我又用緊電腦,雙手唔可以抱住牠,牠就會引長脖子,仰望著我,叫我快d抱住牠,十足十大少咁(哼哼哼),結果我就抱到手腳也痺了。

我諗佢係因為覺得真係好凍先要我咁樣抱佢,所以我想天氣可能真的很凍,雖然我睡覺時依然都只扲一張多用被,不停俾媽媽罵我為什麼咁都可以捱到,死都唔願意翻櫃找棉胎出來!!我就是這樣。

沒有留言: