12.31.2006

2006最後的party活動

今日我地一早就約定左會出去玩,但就一直決定唔到去邊玩同邊度倒數,兩天前,roundtable cafe 既負責人carmen就打電話俾我,話佢地會搞個倒數party,問我有興趣參予,叫我問下朋友就唔會都有興趣一齊倒數,佢這個PARTY異常吸引,間CAFE落地大玻璃對正TIMESQUARE倒數廣場,可以同群眾一齊倒數,又唔駛同人迫,價錢只要$180,有BUFFET及包一杯飲品,另有$10COUPON FOR買其他飲品,而且時間由8PM - 1 AM,時間夠長,之前唔駛諗去邊度HAE,就係咁,我地就決定去呢度倒數啦。

今日雖然唔係好多人可以同我地一齊玩,但都非常開心,參加成員有HELEN,PANG,DORIS,堡, 粉,振宇同我,仲有helen既兩位朋友tim。

下午時間我地就先去左黃大仙飲下午茶,我地自大學畢業後都好似未試過一齊去飲茶了,感覺都幾搞笑,不過就只有4個人飲,其他都未咁早黎到。

之後我地返左我屋企玩,今次終於唔係打麻雀啦,因為pangpang真係買左一部uno拍拍機俾我,真係好好玩,大家都好緊張,黑仔王係helen同阿堡,佢地幾乎每次拍都會有卡飛出黎,老千pang係玩個項目終於唔可以再出千,所以佢同helen一齊怒輸,輸左200蚊,我雖然有贏,但為左報答佢地,我都無收到。

晚上,我地會合番所有出席人士,就前往roundtable cafe,其實都無咩特別野玩,我地都係自己玩啤牌同monopoly,但感覺上氣氛好好,野食都好好味,特別係甜品,好sweet呀。到倒數既時候,我地坐係大玻璃側邊,望住times square倒數,每人手執一枝拉炮,感覺很熱鬧很開心,我地互相立即向身邊朋友大叫新年快樂,好warm呀!

倒數完了後大家緊接黎我屋企玩,真係好充實既2006最後一天呀。

沒有留言: