12.22.2006

今年聖誕的第一個party~

今天朋友仔邀請了我去一個聖誕party,全場我都只認識這位朋友,唔識其他人,開頭都有d擔心,但結果玩得好開心。

這個party是一個制服派對,但去到個個都無扮野,實在很令人失望。不過所有人都好玩得,好投入,而且搞手都好俾心機搞呢個party,所以真係玩得好開心。

今晚認識左好多新朋友,zola、isa、roni、michael、alex、edward、pako等,我都記唔哂d人名,但個個都好玩得,roni係"枚"后,我係骰後,佢地個個都話我係大話精,因為我大話骰贏哂~呵呵呵。

這個party要每人都買一份$50既禮物去交換,我買左一盞好可愛既蘑菇燈做禮物,點知我抽到既係3條t-back既underwear,真係唔知好嬲定好笑,買o個個人一俾左我就好尷尬咁話唔好意思,唔好意思點解又要買呢,哈哈。

真係好多謝朋友帶我去呢個party呀,thank you。

更多照片

沒有留言: