12.04.2006

Helen's Cafe Party

今天一大班朋友到了銅鑼灣替Helen慶祝生日,係一個係cafe舉行既生日party,大家都玩得很開心。

在helen生之前,我就已經非常積極去約人同helen慶祝生日,因為之前我生日helen送左好貴重既禮物俾我,我一定要好好回報俾佢。為了想玩得開心d,我就打算搵一個地方可以俾我地玩得開心d既,而唔係淨係食飯咁簡單,所以我就上網搵下有無d cafe係可以小d人數但有個vip房既~

結果好好彩俾我搵到一間叫roundtable cafe既上樓咖啡室,佢因為岩岩裝修完,所以非常新淨。我book既時候完全唔知佢係點樣,因為從來未上過去,連位置係邊都唔知。

今天我很早就先到銅鑼灣買蛋糕,因為我覺得成日都食美心好悶,就搵左第2間係time square下面既餅店買,揀了一個很漂亮的藍莓雜果蛋糕,仲可以即刻寫名上去tim。我把蛋糕拎上去見到個場地同落地玻璃個境時,真係好surprise,因為好靚呀,佢係可以望到時代廣場一片聖誕佈置既景觀同time square個鐘的,那片景像真係好美呀,我知道helen一定好鍾意。之後我就到附近挑選生日禮物俾helen,因為之前實在太忙了,一直都無時間去買禮物,我揀左一件長身既大褸俾helen,我買的時候一直都很擔心件褸的袖子唔夠長,怕倫倫唔岩著。我本來係打算買埋份禮物俾doris補送佢生日禮物的,之前又係因為掛住搞佢個party買唔切,但之後doris好早就黎到,結果我買唔切俾佢。

因為cafe是book了8點至11點的,所以我們早到了的人就到了world trade 打機。我地幾個na rms係幾年前就已經黎過打機,當時佢地有玩鬥踩單車既機,今日,佢地又再一齊玩,有份玩既係阿龜,阿ken同阿車,睇住佢地踩覺得好攪笑,個個踩完之後都話好累,勁索氣,真的很得意。

當大家齊人之後就上左去cafe,大家見到都覺得好靚同好滿意。讚我叻叻搵到個咁好既地方,仲要咁平。其實之前我淨係book左佢個平台位,但係去到佢話地方任我地用,只要沒有客人就俾哂我地,真的實在太好啦。今天出席既有:倫倫、PangPang、小冰、龜龜、KenKen、車車、堡堡、DorDor、cloud仔、仲有大家好耐無見既康仔同小燕(有人睇完話好似一班幼稚園小朋友開生日會咁…),真係好開心呀。大家都食得好飽,Helen仲好鍾意個蛋糕tim,原來佢好喜歡這間餅店的。

有買禮物俾helen的都各自送左俾helen,而想不到的是我竟然都有禮物收,堡堡同doris為了報答我之前咁用心幫佢搞個tram party同補送生日禮物俾我,佢地送左一個anna sui既鎖匙扣俾我,好漂亮的,想不到dordor同helen都知道我喜歡anna sui呢,都送我anna sui既禮物,好喜歡呀。阿燕都有帶禮物送俾我,係一對很漂亮既耳環,很喜歡呀,謝謝大家!!!

我決定拎埋上年係日本買俾自己,但一直都未用到既anna sui卡片包出黎用,就當俾自己既生日禮物,再襯番佢地送俾我既禮物,咁就成set anna sui啦~~

沒有留言: