12.27.2006

世界末日....

依家大家每一日都一定會上網,空閒時甚至忙碌時都必須上網,如果無上過網,個人就會好唔安樂,好唔自在,好似好無安全感咁。

今日一早起來,就發現自己完全上唔到msn,yahoo,newsgroup,以為自己的電腦發生左咩問題,就立即去開notebook用wireless上網睇下得唔得,結果上到newsgroup,就一心以為自己上網系統有事,係咁亂攪d setting,都係唔得,結果,我之後自發現,原來昨天台灣地震,震斷了幾條海底光纖電纜,令到我地無得上外國網站,斷絕我地同外國既連繫。

整天都上唔到網令我覺得好唔自在,我做唔到野,上唔到blod、xanga、yahoo、e-mail、icq、newsgroup........KOMA!!!

當然這篇絕對是後記,雖然我依然用27-12-2006這個日子來出post。

沒有留言: