12.03.2006

爸爸,生日快樂!!

爸爸,祝你49歲生日快樂!!
希望你身體健康,事事順利,以後依然可以和以前一樣同我打交,繼續同我地爭野玩!

從小時候懂得自己替爸爸慶祝生日開始,別人問我爸爸幾多歲,我都會說四十幾啦,一直說著說著,爸爸今年依然都係四十幾,感覺上爸爸好像沒有老過,他依然是那麼的壯健,那麼的頑皮,那麼的求進步,看著自己,反而覺得自己長大了不少,不再是小朋友。但到了下年,他過了生日後,就不再是四十幾了,才發覺爸爸都是會老的。

以前我們的親戚總說我們幾姊弟有戀父情結,因為我們會常常把爸爸掛在嘴邊,說爸爸如何叻如何聰明。小時爸爸對我來說是萬能的,算數快、寫字漂亮(尤其毛筆字)、左撇子、整錄影機、整雪櫃、整洗衣機、裝修(自己一個把家中整個廚房拆掉,再把露台轉成廚房,把客廳整得更大)、整傢俬、懂水電、懂玩樂(陪我地打機,一定嬴我地)、煮食了得(最愛他的西餐、炸洋蔥圈及包雲吞)、懂攝影(以前覺得佢拎住部好pro既機好型)、精通歷史.....總之細個覺得佢係無所不能,只是無機會讀多d書去俾佢發揮。

爸爸讀書只到小學程度,但佢會很努力咁學一d佢唔識既野,佢現在懂電腦懂打字用office,都證明了佢不怕學習,我諗我那麼喜歡自學都是因為他,其實我有好多野都俾佢影響左,雖然小時佢未必最錫我,但佢知道我最想似佢。我會迫自己算數精,要自己寫字靚,他裝修時我會搶著幫手剧木鑽牆(可能有好多男仔都未必識),喜歡揸住相機扮pro,學整電線,最愛西餐,想自己樣樣精,原來我都真係幾有戀父情意結。

但願爸爸永遠都咁精神咁小朋友,返老還童!!

沒有留言: