12.06.2006

工作很忙

今天很早我都還未起身,就已經接到客人打來既電話,係查詢關於wedding planner既服務的。

今日唔知係唔係特別旺日的關係,竟然有很多(係很多很多)電話打黎問我公司wedding planning既services。之前一直都無收到咁多查詢,我懷疑係我個電話有問題,因為很多時我電話明明著住,d人都話搵我唔到,而且係根本無響過,我之前一直都將公司電話飛到手提去,可能因為咁好多客人打黎都搵唔到我,我諗我miss左好多生意,尋日我將條線飛番出黎,就有咁多電話打黎俾我,我想之後應該都仲有好多啦。

因為有咁多電話,搞到我今日好似好忙碌咁,不停聽電話,很忙呀,又要不停send e-mail,我連很多在forum留言給我的都沒時間回覆啦,盡量今天晚上完成所有查詢至得。

工作加油,希望前景一片光明!!唔好再咁懶散啦。

沒有留言: