12.23.2006

平安夜的前夕

雖然昨晚5點幾先訓,但今天依然要出去見客,好眼訓。

之後我就去左幫別人的PARTY買禮物,買左幾日,終於買哂啦。買完禮物之後,我就去左買整蛋糕既材料,今個平安夜想送個蛋糕俾人做禮物。

我成晚都不停咁整個蛋糕,係藍莓芝士蛋糕,但可能因為我無那個攪CREAM既攪拌器,攪左好耐都唔"企身",之後我唔理就咁拎去整,搞到好似好水咁,雪完之後仲好易溶,我非常擔心,本來我整左好大個,但因為佢係咁溶,我唯有整細佢,再放在冰廂雪凍佢,我自己覺得整得好醜怪,又好似太甜咁。

大既時候的蛋糕
變細左既蛋糕
之後我包埋答應了幫別人包的禮物,結果就到了早上6點了,為什麼又會這麼晚睡呢,真的實在不明白。
又好眼訓....

沒有留言: