7.29.2003

[改變]
我個網頁話改話改,結果搞左咁耐,終於整好個頁面啦,但係好多野都仲係完封不動,無辦法,我無咩意念想點改,而且我用左大部份時間都係學點用dream weaver同Photoshop,又要摸熟d code點用,雖然我有minor information technology,有學過一點寫網頁,亦識少少寫programme,但係在學校都只是得過且過,而且一直以來都有很多人幫手同俾我抄,根本自己無咩點用過腦,這是一個給自己學習的好機會。
 
我自己覺得今次網頁既改變好似比以前開心左,以前好似好暗咁,依家多左d顏色,繽紛左,係唔係一件好事呢?
 
[聯絡]
今日我終於有同大學d朋友仔聯絡,好開心,今日同左車車講左一陣電話,知道左佢既近況,傾下閒計,都好耐無試過啦。對於我來講,有朋友打電話給我係一件好開心的事,亦都係好重要的事,我可以放棄睇電視去講電話(電視對我來說都好重要),可見我真係好想同人講下野。康叫我一起番去o'camp,我亦都好開心,我只怕無人記得自己。
 
今日同車講到康就黎要走了,覺得好唔捨得,當然再無人俾source我地係一個原因,但係我覺得係唔止的。我同車車講,阿康走左之後就無人理我了,你地幾個又唔理我。其實我覺得自己講完都有d講錯野既感覺,講真,無話邊個一定要理邊個,每個人都有自己要牽掛既人,只係自己要求過多。不過說真的,每次有人要離開,我都覺得唔開心,Dora是,康都是,看來我都要成熟d了。

沒有留言: