7.30.2003

今天好開心,和我的學生apple去了食午飯同埋去左佢屋企玩,佢係我既學生,但係今日反而要佢教我野,好多人都知道我好鍾意《我的野蠻女友》裏面的一首插曲,手提電話都係用o個首音樂,之前呢個小妹妹知我鍾意都已經俾左份歌譜我,可惜我唔識得彈,今日佢教左我彈啦,好開心,但係我都係比較蠢,記極都唔係好記得係邊幾個音,返到屋企想搵部琴,可惜俾媽咪收左係佢張床個櫃度,好難拎....所以暫時無得彈啦。
 
今日同雨希又訂下一d目標,今次真係好想達成,因為知道自己已經唔細啦,好多時唔可以再成日將夢想夢想掛o係口邊,第時出到黎做野,唔可能可以好似依家咁任性,想做咩就做咩了。所以我好想今次可以達成到,雖然十分懷疑自己既能力,比起其他人,我的而且確沒有什麼長處,亦不比別人優勝。
 
[忽略]
有時會覺得自己態度好冷淡,好似對人好無所謂咁,其實我對於他什麼時候都總是很在意,只是覺得自己原來很多事情也不容許在我口中說出口,我一直都只能在一個被動的位子,我怕,怕一動就會失去了一切,我是一個被加諸了很多規條的人,很多事不許做,很多話也不可說,儘管一個擁抱也可能要事先知會。即使身上有很多字條貼在身上,我依然會為一句說話而開心幾日,一句久違了而又可能是最後一次聽到的話。那一刻我不懂得回應,只是哈了一聲,一句詫異的說話,他可能不知我已開心了幾晚。

沒有留言: