4.18.2007

巧遇一個不認得我的人

我一向好少係街撞到人,有人說係因為我在街上唔會周圍望,只會望地下。
今日好神奇地我遇到一個人,一個我認得佢,但唔知佢個名,佢又唔認得我既人。

今天我放工後就搭地鐵返家,在鰂魚涌站轉車時見到一個好熟口面既人,我站在隔離線一路都靜雞雞咁望,睇下我有無認錯,但佢又好似唔認得我,我就唔敢向佢打招呼。

之後上左車,係車廂中都一直望,我覺得我無認錯人,到左油塘要轉車了,我地依然係站在兩個相鄰既閘口,我好想走過去問佢,但都係好怕自己認錯,因為佢真係好似唔認得我。地鐵到了,我地座在相鄰既位子上,他帶著耳筒聽歌,我忍唔住拉他衫袖問:我係唔係識你架?

感覺好ODD,好似人地D男仔識女仔既對話咁...之後個男仔就笑笑口咁問我係邊度識佢,我問佢係唔係讀CU同讀過《死亡與不朽》這個COURSE,好彩佢答係,唔係我都真係好瘀。那時同他跟同一個TUTOR,一班十幾人,要認其實唔難,但我可以咁肯定自己無認錯,係因為佢好似EASON。

以前很喜歡這個COURSE,學到好多對死亡既睇法;我好記得第一堂TUTOR,佢就叫我地自我介紹,講下自己既人生目標俾對方知,要SHIFT住去講,每人都會有對話機會,我好記得到呢個男仔前面講既時候,佢問我最想做到D咩,我當時係話想開一間傢品店的,一間有品味又有STYLE既傢品店,當時真係好想,依家都好想,不過明白了現實好難做到,當時佢仲話覺得我好有目標TIM,原來我都記得好多往事,咩都放係個腦度,唔怪之得個腦郁得咁慢。

上呢個大通都已經係4年前既事啦,年代久遠了。

沒有留言: