5.10.2007

又破費了

今天阿cloud突然在msn問我,你鍾唔鍾意coach架?

就係呢一句,令我又破費了,名牌症候群有番發既跡象。每當我有新工,我就會發病,忍唔住買野,我未必真係鍾意,只係想買。

阿cloud公司有一個special offer,係coach買野,on selected items有6折,係6折,差不多半價,他簡直就係魔鬼,自己去完歐洲番黎染病(名牌症候群)就算啦,仲散播俾人,結果我放工之後,就同姐姐、姐姐個朋友去睇,我同姐姐各自買了一個袋,朋友就買了一個銀包,極之破費。

不過我覺得自己買的袋子很漂亮,第一次自己買名牌袋(係袋...唔好抽秤我),好開心,拎住買了的袋感覺很舒暢,買野真的很快樂。

這就是我買的袋子,不過是黑色的,較易襯嘛。

沒有留言: