5.02.2007

[估估下] 我的小時候

今天媽媽在執拾自己珍藏的物品時(又係因為搬房),找出了大量我們小時候的照片,有d我都未見過,呢d全部都係證件照片,平時的日常照片一直都是我自己keep的,只有證件照媽媽全收起了,看到這些照片,真的覺得好得意。

左手面那張是我小學的保健證,下面兩張就是幼稚園畢業照及更小時的照片。
















另外下面呢3張,你地估邊幾張係我黎既呢?

6 則留言:

匿名 說...

嘩哈哈哈哈哈 ~~~
下面果張好明顯係你家姐啦!!!

^______^

clearicess 說...

無錯~
佢個樣好鬼易認
咁即係邊個係我呀?

匿名 說...

右邊係你 ~~

clearicess 說...

YEAH~~
咁你覺得左面同右面個張似唔似呀??

匿名 說...

都幾似 ~~
所以都要諗一諗 ~
不過最大線索係你眼角係向下o既 ~
左手邊果張相係向上o既 ~~~~

我係咪超級醒呢??? ^_^

clearicess 說...

係wor~
超級醒
下次俾份大獎你~~