5.12.2007

母親節慶祝

今天我們嫲嫲家一家人吃晚飯慶祝母親節,在樓下酒樓訂了房間開了兩圍檯吃飯。

很多人都來了,我們一家4口、大姑姐一家3口、細姑姐一家3口、五叔一家4口、四叔一家3口、B叔兩夫婦、三叔一家4口、再加嫲嫲及工人一共25人,未算最多人,不過都很快樂。

今天有三個疑團:
第一,今天是慶祝母親節,但我的媽媽並未能出席。

第二,今天是慶祝母親節,但我卻出奇地有兩份禮物收,一件是細姑姐給我的白色麻布連身裙子,一件是細嬸送我的EC KAWAI VITAMIN C,食左靚靚架。

第三,四叔的兒子小鈿鈿同五叔既女兒可樂蓋 出奇地親我同信我,我講咩佢地都信,我同小鈿鈿講可樂係苦茶,好難飲,佢信以為真,他的父母跟他說不苦,他死都不信,堅持跟全檯人對抗,話我唔會呃佢,死都唔肯試,笑到我...離開時,可樂蓋手拿著一份新玩具,怎樣都不讓父母代拿,我又同可樂蓋說所有小朋友搭巴士都會留低玩具係車,佢就即刻將袋玩具交俾爸爸,然後叮囑爸爸唔好留低,最搞笑係佢爸爸話“你放心啦,我叫左愛麗詩(個玩具公仔)提我拎佢走啦~”好一個頑皮爸爸,難怪小朋友咁精靈。

母親節快樂~

沒有留言: