9.16.2006

奇怪經歷-奇怪短訊!!!

今日我收到一個好奇怪既短訊
send俾我既人我係唔識既
個電話號碼又唔係我contact list到
短訊內容係咁既:

「沒有你的日子,雖然很寧靜,
也像活在冷冰之中,
原來沒有你後才會醒覺你是多麼的重要,
願你幸福快樂!」

我起初好懷疑佢係唔係send錯msg
咁我就打過去諗住問佢係邊個
但佢唔聽我電話wor
咁我就覆番個sms過去問:

「你係邊個呀?點解會send sms 俾我既?」

佢之後竟然又覆番sms過黎:

「我只是別人生命裏的過客,
不要上心,只想你知道,
這個世界上還有我記掛你,想你!
既忘了我,就讓一切隨風吧」

我就更加疑惑,
佢講到識我咁
話我唔記得佢
又似乎知道我近期發生既事
我再用 133 打去,佢有聽
我即刻問,你係邊個,做咩send sms俾我
佢即刻cut 線,之後唔再覆sms
非常極度鬼祟!!!!!!
我問過我家姐,佢話應該唔係佢d朋友(因為佢成日用我電話)
我實在好嬲又疑惑
佢個留言信箱話自己叫 BEN CHOW

好疑惑!!好疑惑!!好疑惑!!

沒有留言: