7.29.2008

請唔好再黎打擾我!

葉生葉太,請唔好再黎打擾我!
你地既事唔好燒到我頭上
無啦啦要俾人係msn度鬧,你覺唔覺得自己好唔成熟?
你地無聊要找人來耍也請不要找我

葉子駒,你要縱你老婆係你既事!
但唔該用條狗帶綁住佢先好帶佢出街!
帶一個潑婦出街你唔覺得有失你高雅既身份咩?
你愛佢就愛到夠,不要再找我來證明你地有幾忠貞!

葉太,你嫁到佢就係葉太,嫁唔到就只係一個可憐女人
嫁到再俾人拋棄更係可憐既棄婦
你係咁有自信就唔會怕人地搶走佢
唔信你地愛情既人係你自己呀
你要天真係你既事,但唔好再黎煩我!
一個咁既男人,我根本就無諗過要,
懷著壞心腸的是你同佢呀!!

2 則留言:

匿名 說...

唔好理佢地 ~

clearicess 說...

車車....我真的很....