10.31.2006

麻煩哂~~

今日叫左我電腦既工程師阿龜黎幫我整部電腦,始終我唔等得,所有公司既文件同重要野都係哂入面,無左d資料,我根本就做唔到任何野,而且candy & clock既wedding已經迫近啦,我又咩都未做,只好再次麻煩阿龜幫我搞掂佢。

呢部電腦大大話話都煩左阿龜同ucfung幾十次,以前就因為自己一d stupid問題要阿龜同fung幫我走上走落搬部電腦去整,那時第一次出現的大問題係個windows無畫面,係個mon到load唔到野,其實係大概一年後,我已經發現原來最初只係我自己多手做左某d野先會令個mon無左畫面,而唔係部腦既問題,但當時我就再亂咁黎先會搞到變成係個腦既問題,咁多年後我都唔敢話俾佢地知,因為實在係太唔好意思啦.....我會發現到,係因為當阿龜幫我拎左部腦出去深水埗整之後,第一晚有得再用既時候,我再次犯了同一個錯誤,電腦再出現了同一個問題,我搵哂d電腦說明書同mon既說明書出黎睇,先發現原來我個mon係電腦著住時係唔可以用手熄左個mon架,咁樣佢係下次就會開唔到(搞錯!!),要解決呢個方法好簡單,只要將插住mon個插頭拔掉,再插番,再開機就得啦(有無搞錯!!),如果俾佢地知道左,佢地一定會講哂粗口架.....

講番今日部腦,阿龜幫我format左個c drive(原來我之前一直再裝windows時都無format過,只係不斷裝多幾個windows,唔怪之得c drive得咁少位,我真係唔識呢d野...),然後想裝windows,但電腦一直係度話有d file copy唔到去個harddisk度,叫我地一係就retry,一係就skip左佢,一係就cancel setup,阿龜話咁代表個harddisk好有問題,即使裝到都應該會好快再壞........佢建議我買個新既harddisk,裝左window後再過番舊harddisk d野過去..

阿龜走左之後,我唔信邪,係都要裝個windows,不停按enter去retry copy file,結果係我硬頸底下,終於裝到啦,哈哈哈哈!!! (雖然幾天後問題再次出現....已經係後話了)

雖然阿龜無幫我成功開返電腦,但都非常唔該佢幫既大忙,專登放假都拎隻碟黎幫我整,佢幫我format左部腦都已經係幫我一大忙啦,我真係唔知format係咁樣既....麻煩哂!

沒有留言: