10.14.2006

整了漂亮的花球,

今天幫一位客人整了一個花球,是為她度身而做的,佢給我照片,我跟著去買哂原裝既花材,整左一個一模一樣的花球給她。
她給我的用手機拍的照片:













我做好後用相機拍的照片:


她竟然同我講,"點解d色會唔同架,明明應該係一種淺粉紅呀~!"
根本就係手機影同相機影既分別,佢男朋友叫我用手機影一次俾佢睇,咁我就影啦。

我用手機影的:


佢睇完就話,"呢個係啦"

都唔明點解d人咁架,諗野都唔識轉彎,單向思維,如果佢唔係我個客,我真係會忍唔住話佢。
我自問對客好好,好多野佢地無要求我做,我都做左俾佢地,好似呢個客咁,佢話想買個絲花花球,但要成$398,我話我幫你搞左佢啦,慳d嘛,結果只用左一半錢,但佢卻奄奄尖尖,多謝都沒有。佢無俾錢叫我幫佢做一d相簿檯面同reception既佈置,但因為我想佢個wedding perfect,我自己幫佢搞埋,貼錢預備絲花簽名筆、3個玻璃蠟燭台、浮水花set、羽毛、珠鏈,樣樣都係錢,我都無同佢計啦,根本只係想佢好,但佢竟然對呢d我貼錢然後免費provide俾佢既野有要求,話咁樣唔好,可唔可以要咩咩咩,唉,真係好人難做,我唔識做一個生意人,我會蝕俾d客,當佢地係朋友,但佢地就當你係服務員,有咩都揸乾揸盡先,盡量要你俾多d野佢。

我真係太爛好人。

沒有留言: