10.30.2006

今日電腦壞了

今日電腦壞了。

我一心以為電腦係因為牆上的插頭有小小漏電跡像先會成日無端自己reboot部機,見爸爸今天在家,就叫他幫我把它換了牆上的插頭。

他叫我把電腦先關掉了,然後再幫我整,我嫌麻煩,就直接把插頭拔掉,等佢就咁斷電,我諗住佢自己都成日斷電,應該都無咩分別既~

當爸爸把插頭整好,我再開機的時候,問題就來了,佢再入唔番windows,反而彈了藍色的畫面出黎,話有問題,佢唔會入電腦,叫我拆左某d硬件先,但根本無野裝左上去.....我知道,出現藍mon代表問題非常大了。

唉......我的電腦都已經有成4歲幾啦,個個人都說它年紀都非常大,而且都好慢了,係時候換過部新既,但,這是我的第一部自己俾錢既電腦呀,當年專登麻煩了阿龜幫我砌,它都陪左我咁耐啦,我唔想捨棄佢呀......(其實主要係唔想用錢買過部)

沒有留言: