9.01.2004

[恐怖]
 
今天我絕對是誠惶誠恐的返工,我很怕,我怕她不知道就怎樣對我。
 
今天個秘書告知我一件很可佈的事,她說以前隻豬家中有個菲傭受唔到佢氣要走,已經把所有行李都執拾好了,準備離開,但她竟然不讓人離開,說要她影低張相做證,工人不願意,她就發哂癲咁打人,捉住人唔放,
個菲傭驚得滯就跑左去,但佢留低左d行李,
之後個工人報警話俾人打,警察去到,同佢一齊返去,返到去隻豬就話驚佢偷野所以唔俾佢走,叫警察搜行李,跟住搜行李時就發現d金器,隻豬插贓嫁禍,當時有個工人見到的,但她不敢出聲,因為那時她俾人恐嚇,話同差人講就話佢都有份偷。個工人結果好慘地係拘留所留左兩個月。
 
我聴到之後就不敢玩野啦,我只想快點離開,她是做珠寶的,如果到時說不見了,要搜我的袋,結果又有在裏面我就死啦,所以今天我都睇實個袋,怕佢屈我。
 
辭了職,竟然還要這麼害怕,到底我為什麼會這麼不幸呢,是我眼光太差了嗎?

沒有留言: