8.31.2004

我今天試驗到自己的EQ是很低的。

 

昨天是這麼多天最辛苦的一天,第一次所有人圍著一起開會,老闆老闆娘擦鞋友秘書小姐會計先生大小姐和我,坐下來討論公司將來的運作,結果我想是對工作沒有多大幫助,只是看了一場大龍鳳,一對嚴厲的夫婦教導自己的女兒做生意,眾人所見,大小姐是最有文路和思想的一個人,但卻被一個豬的媽大鬧一餐,又要被父親鬧不上心,看在眼裏我只覺是個匪夷所思的家庭,他們很奇怪,每個人都有手提,但偏偏喜愛打回來公司叫我們找另外一人,那一人都再叫我們找另一人,每一個都好像白痴。

 

之前一天開會開到已經很夜,心情已經糟透了,又再被告知明天7:00PM開會,心情是更加的差,再對著很多無理的要求,我是忍無可忍的,但秘書小姐說找到工作再走吧,我是忍耐著的。

 

到了傍晚,肥豬叫我去傾入數同MARK NO.的事,我對她說有很多貨我都不知道原本是多少錢,因為她無知低能的做法是從來都不仔細做RECORD,她會隨便在一袋紅寶石裏拿一粒出來叫人鑲,但是就不會叫師傅稱一稱有多重和值幾多,結果鑲出來了,所有資料都知,就是最重要的寶石價錢不知道,我告知她這樣我是MARK不到PRICE的,問她打算自己估定找人CHECK,結果就是一連串的無理取鬧,說我為什麼要成日追住佢,佢自己有分數,佢話 間鋪5個星期之後就開,現在最趕的不是價錢,而係要整CATALOG俾人睇(!?),有病。我就說那就不做啦,無所謂,她又鬧,「邊個話唔做,你明唔明我講咩?」老實說,她都不知道自己在做甚麼。鬧了5-7分鐘,我就鎖埋D門,見6點就想走。

 

她見我返黎,就即刻叫我入房鬧。她說我口黑面黑,做咩咁既態度,她鬧了好久,我終忍不住鬧她,結果到最後,我就說我都很有原則,現在我不做了。

 

我不知道我是否經不起考驗和壓力,但我知道我的尊嚴不只值6000元。

 

以下是我和她其中的某些對話,請各位自行判斷。



 

一、

「我叫你做野又唔清唔楚,上次叫你寄本圖樣俾我,你就認叻,咩都SEND過黎,我有叫你SEND埋D價咩,唔知就問啦,俾哂人睇啦,你又唔用腦」

「你無講話要邊本,我就SEND哂俾你啦,問你又話我煩你,依家係你指示唔正確,我就只有跟住做啦」

「咁即係你覺得自己無錯啦,依家係唔係我每次叫你做野都要清清楚楚仔仔細細講呀,你自己唔知點做既?!」

「講真,我唔係你肚裏面條蟲,我點知你諗咩呀」

 

二、

「你話呀,俾著你係老闆,個下屬咁樣話你,你會唔會發火呀,你話呀你話呀!你俾d咁既面口我睇」

「咁你話俾我聽呀,俾人鬧既時候你仲會唔會笑呀」

 

三、

「你依家做咩呀,日日口黑面黑,好夜瞓咩,你覺唔覺自己講野好有問題呀,咁樣對上司講野架

「唔係WOR,我日日都好早瞓」

「我唔理你呀,你係屋企你阿爸阿媽點教你我唔知,你係屋企發脾氣我唔理,你返到公司就唔可以咁既面口對我,我俾錢你駛呀,你咁既態度呀!」

「我係屋企好乖WOR,係返黎先係咁」

「咁你即係返黎俾面色我睇啦,你要知道,我俾得錢你,你就要受我氣,就算你有無做錯野,只要我心情唔好,我都可以發你脾氣拎野掟你,係你要睇我臉色唔係我睇你面色呀,你唔好以為你讀過書就好巴閉呀,你咁叻你黎話我知d石幾錢呀」

「我就係唔識先問你點格價,但係好明顯你都唔識lor」

 

四、

「出黎社會做野既原則係要受上司氣,咩都跟我做野,我唔理你點叻,你總之就跟我o個套,唔通我跟你呀,就算我唔岩都好,都要依我方法做野,呢d就係出黎做野既原則,你第一份工呢d你咪要學lor」

「係呀,我都有我既原則呀,我依家唔做,我返多兩個星期就會走,再見。」

「你依家係我面前擺咩款呀,你兩個星期都唔駛番呀,依家交低d野走啦。」

「唔係擺咩款,係同你講錢,你叫我即刻走就要補錢。」

「你做夠一個月咩,補咩錢呀」

「我就係做夠一個月」

「(即刻改口)總之你就放低哂d野,每日返黎淨係坐係隔離士多房」

「好呀,聽日先擺lor,夠鐘放工啦wor」

沒有留言: