8.05.2004

今天一整天都在懶散,老闆和老闆娘都不在的日子,就等於放假一樣,我們都不會做事,只會站著或座著聊天,說說他們的壞話,看下勞工法例可唔可以告他們,日子是過得很慢的。今天說到這兩個人折磨一些辭職的人的技倆,不禁膽戰心驚了一會,他們對員工真的很差。
 
我之前就已經聽到了幾個bad news,這些消息差到我都沒心情立刻寫下來。我遲陣子可能要俾人掟去隔離做左showroom既office度做sales,無人無物,仲要可能老闆娘唔記得左d jewellerys 唔記得放左係邊/收埋左,就會屈我偷野同搜身...我唔敢想像到時的生活。而且最不幸的是遲d會有一個無能,唔識英文(只懂叫我咩都譯哂中文)既擦鞋佬座係我上面,佢係可以任意駛我的...有佢o係度,我地以後都唔可以再好似今日咁過日子,佢一定會篤背脊。
 
 
前幾天終於拿了用lomo機影的相,很多都對焦得唔好,有些都是幾成功的。前幾天又去了尖沙咀影了些照片,漂亮嗎?

沒有留言: