8.02.2003

[新成員]
昨天家裏多了一個新成員,爸爸拿了一隻小貓回家,是白色的,我地唔知道佢係咩貓,亦都唔知牠有多大,但牠在我們的手中,只有一隻手掌大,很可愛。我地家中很多人都贊成養牠,就只有媽咪唔想,牠除了是自己不喜歡小動物外,亦因為她怕我地沒有責任心。
 

 
開頭牠不願意吃東西,也不喝水,而且不斷只往黑暗的地方鑽,我地都好擔心。不過今天凌晨時牠終於願意吃東西了,才鬆了一口氣。
 
我細佬堅持要隻貓叫小花,我就叫佢咪咪,家姐就叫佢阿豬。最後我地經過一輪爭論後,決定叫佢做阿咩。佢真係好得意,特別鍾意跟住我細佬,最鍾意o係佢身上瞓。
 
佢越來越熟習屋企個環境啦,有光都可以大覺瞓,帶左佢落街玩,佢不知幾咁開心,不斷爬來爬去。我想問呀,有沒有人想養貓呢,因為阿咩仲有兩個兄弟姊妹,本來有人要,點知後尾o個個人唔養得,依家無人要呀,我屋企又唔可以養太多....有人要就話我知啦。---->
e-mail
同埋有人知點養貓貓都教下我呀,佢唔肯飲水呀 >.<,唔該哂。

沒有留言: