8.25.2003

[努力]
呢幾日開始認真起貨,唔想俾左o個80租金化為烏有,但是進度很慢,一日都只可以做到兩三條,可能係自己無心機做,又或者係自己有太多野想做,分唔到心做,不過可能呢D都係自己俾自己既藉口。
 
上個禮拜六去了芷韻的新書朗誦會,買了她的新詩集及問她拿了簽名,唔知係好彩定唔好彩,我竟然買到了她的詩集錯體版,其實我都唔打算換過本,因為始終好似好掃興咁,但之後有人提出我就換埋啦,可以再問芷韻拎多次簽名,第二之仲叫佢畫埋公仔俾我TIM,好開心。
 
看芷韻的詩集會令我有再寫詩的衝動,就像F.5的時候看了她的《心的全部》之後的感覺一樣,雖然她不喜歡別人說看她的詩大,但的而且確我自覺是看了她的詩才會寫詩,我想我看《心的全部》也看了不下十次,除了欣賞她的詩,還欣賞她的勇氣,也想自己具有那份勇氣,不論是面對什麼事。

沒有留言: