8.19.2003

[意義]
之前的日子裏,除了o'camp,日日都不知道自己應該要做什麼,即使我有個西茶雜貨,但因為之前做完flea-market之後就成日想偷懶,就唔願做野,不過今日終於有番d行動啦,因為我地西茶雜貨抽到維園既farm呀,即係又可以擺檔了。見到既人就要來呀,8月31日11:00am-7:00pm呀。
 
近期自己對於早排提到的那個夢想開始有少少氣餒落黎,其實都唔關其他人事,係開始自己對自己無信心,唔想草草在自己未成熟時迫著自己成事,那樣可能更糟。我希望這只是自己的一時迷失,我都唔想在破滅自己的夢想時同時破滅別人的夢想。
 
昨晚做夢,做了一個睡醒仍感到滿身流著汗的夢,我記得這並不是一個恐怖的夢,只是夢裏的情景壓迫著我,叫我無得選擇透不過氣,那是我很怕見到的情景,有沒有人可以告訴我,現實是否真的會和夢景相反,我只怕那是一個預知夢。

沒有留言: