6.11.2007

忙過後的星期一

以為忙碌稍為過去,結果又是忙得早餐的菠蘿包都未有時間吃,被放在一旁。
一直都工作,結果今天都是9點才收工,到底是我真的有很多工作,還是我已習慣了這麼夜收工獨自回家然後跑步的模式呢?

昨天才知道原來之前車車幫我訂了的張學友我是看不到的,因為訂了的日子18/8就是我表哥的結婚大日子,之前明明說是10/8呀....害我沒得看張學友了,不過是他的大日子,我又答應了做mc,就算吧,始終由細玩到大,大家又同年,唯有不看學友了...。
(其實我是真的很想看呀......車車,不如我地一齊睇第2日lor......如果你唔怕小tam呷醋.......不過我諗都係唔得架啦....)

2 則留言:

匿名 說...

哈哈 ~~
真係 mung 左少少 ~~ ^___^

睇你返工真係鄧你辛苦 ....
宜家唔係你鍾唔鍾意返到咁夜 ...
又或者你介唔介意返到咁夜o既問題 ...
而係你再係咁落去實會捱病架 ~~

咁點得架?

clearicess 說...

你一直都知我就係咁架啦,唔捱好似唔舒服咁,其實你都明白我點解會工作得如此過份,我想我是就算病了,都不會停下來的,最多我唔再抱怨啦..^x^