6.10.2007

2007-6-3 - 2007-6-9

很多天沒有寫下自己的生活,現在問我過去多天發生了什麼事,老實說已經沒有什麼印象,只得某些片段,腦袋很暈眩。

曾經有一天因為公事被上司責罵,責罵的原由很勉強,只知道自己在天天工作到十點過後,依然被人罵我無做野,很委屈,真的很委屈,回到座位,我倔強的忍著淚水,說不要倒下來認輸,結果,lunch朋友一個電話,就不由得兩行淚水滾下來,每次都是這樣,很不甘心。

曾經有一天於office工作到凌晨2點半,回到家已經3點,第2天5點幾就扎醒,直到7點半起床。
當天大型活動消耗了全部體力,我在努力迎合上司的需要時,一句"仲未搞掂呀,你好快d啦",我跺地跺了很久。

當晚回到家已經十一點,開始做自己的事,打電話給客人,做preparation,又工作的直到3點,爬上床,又是5點幾就扎醒了,7點半才爬起來。回到公司,上司又是一句"點解你地做事咁慢咁無效率?!應該一早俾人啦。做得又草率...."

之後先去了見cherrie & jackie,替他們大致上講解了流程,他們都是特別的couple。晚上就為別人主持婚宴,感覺良好很多,至少你付出了,都會得到他們說一句"辛苦了",或者看到他們笑得燦爛,也是回報。

在回程時,上到車上就馬上睡著,結果就是又搭過站了,獨自一人由竹園走回自己家,這個時候特別想大叫,大叫為什麼在別人眼中我活得這麼可憐,那一刻自己更是可憐。或許朋友們都說得對,我在虐待自己,不吃不睡式的精神折磨。現在也已經是3點了,也不讓自己先休息,真的很變態。

2 則留言:

匿名 說...

點解生活得咁可憐? 真係睇你點睇:

你知我日日都受到身邊八婆們既無理指罵, 責難, 甚至譏諷, 我都會覺得好唔開心, 好唔明白, 想喊..

以前, 我會黑面, 甚至乎會撩對手不如打過...

但係依家, 我覺得工作環境既然不會因為我而改變, 我亦唔想哂時間去同一D同自己一D關係都無既人爭拗一D無謂野, 況且工作忙到我都無時間去喊, 去唔開心...

只要你堅持既話, 你會跨過難關, 只在乎: 你點睇, 同埋你想點比人睇: 你想比人見到開心既你, 定唔開心既你? 如果我係唔妥你既, 見到你唔開心真係幾心涼, 呵呵呵~~

clearicess 說...

要忙要唔思想有幾難..?
要俾人睇到開心既我又有幾難?
我唔係覺得自己可憐, 而係人地覺得我生活得可憐,我只係問自己點解要自己過d咁既生活je,迫自己忙到沒時間睡不思考,看見別人就要笑..
這兒是我唯一我表達真感覺既地方,唔好迫我在這裡都扮快樂扮開心來討好所有人,我從來都不會在別人面前呻半句工作辛苦,工作係我既所有,不開心的原因沒必要一一向人講清楚。你覺得我扮可憐自怨自艾可以唔黎呢度,你平時見到既我都係笑架,有哪一次我哭著臉和你說話,你喜歡可以只揀那個我來看。