7.14.2004

[special day]
 
今天是special day,係一個好值得紀念的日子,雖然感覺上沒有慶祝,只是吃了一餐飯,但係我都已經感到很心滿意足。在我來說已經是四年了,好像是一段很長的時間,但感覺又不是真的那麼久,原來兩個人要一起這麼久不是一件易事,好難沒有爭執,好難不會憎恨,要在這麼多事後仍在一起才是最難的一件事,在以前,我一定會認為很多事都是理所當然,不懂得去想想,不懂得去諒解,這是我已經克服過來的,有些人或許他都會認為我沒有改變過來,依然是那個只懂裝可愛扮蠢的小朋友,我知我是進步了的,我知道。
 
今天送了一份禮物給他,對現在的他來說可能沒有多大用途,但我是希望將來在他的事業上可以用到這份禮物,我希望他將來不單單只站在這個地方上,可以到更高的地方去。
 
[jewellery designer]
去了中環見工,一間做珠寶設計的公司,主要是在香港設計,在外國sell,不會在香港賣,做的都是高上名流既生意,佢新開一個junior designer既部門,專請fresh grad同新人,佢唔需要一d一定讀過or做過design既人,佢覺得一d已經有固有觀念既人佢唔需要,佢需要一d天馬行空既設計,佢唔介意俾我邊學邊做,佢知我讀risk management但又想做呢行呢件咁得意既諗法,佢唔會覺鬼strange,反而覺得好理所當然,覺得我地仲細,之前未諗定鍾意d咩唔出奇,反而只希望我肯學,有責任心,仲話如果我聽教聽話會帶我出trip睇下人地d design,係一個好好既working environment。佢仲叫即場畫d design俾佢,真係好擔心。佢最尾仲同我講話會同個秘書兩個人傾下個salary先再打俾我,之後仲送我出門口,係門口度同我講叫我放心,會俾個好消息我,我希望佢咁講代表請我啦,我好想做呢份工呀,人工低d都照做,我諗無咩公司會請一d無學過design既人做design啦,希望佢會請我啦~

沒有留言: