8.30.2007

真的愛回家??

這幾天都不停聽著《愛回家》,口中不停都會唸唸有詞的哼著,其實我是喜歡上它的歌詞。

賺到的只是你 能被你溫柔無微的照顧
被你那麼在乎 平日有你縱壞已忘記辛苦
活著有你多好 多麼渺小都變寶 躺在平靜被舖上漫談來日旅途
回到家中便有你多好 一碗暖湯的鼓舞
沾濕我眼睛 有人祈求我歸家 來互抱

這樣的男人實在讓人很心動,"活著有你多好/多麼渺小都變寶/躺在平靜被舖上漫談來日旅途",寫得多好,畫面多美;我會迷上聽,係因為我覺得世上根本沒有這種男人,這種男人只可以在歌中才找到。

有幾多男人真的愛回家,或許在起初他們真的因為打開家門就見到有人熱切的等待他們回來,而感到很窩心,但當時間越久,大家都被生活磨蝕掉時,那種感恩的心就會慢慢被消磨貽盡,男的辛勞工作後回到家躺在梳化上,想休息一會時,女的就趨前問他工作如何,說叫他先換掉衣服再箴會舒服一點,再喝一口湯,男的一一聽進去,關心的說話都突然會變成嘮叨,吵架或許就由此而起。

可能是我想得一齊都太現實了,如果真的有歌中愛回家的男子,請告訴我,我很想對他的太太說一聲,"你很幸運"。

9 則留言:

匿名 說...

是歌中男人又點呀...想找個會煲湯等老公返來女人都好難啦

clearicess 說...

你搵到啦, 仲想點呀?
話俾倫倫知!!

匿名 說...

其實呢....我唔係你朋友當中個個pangpang...

clearicess 說...

噫!?!?!
咁你係邊個呀??

匿名 說...

我都唔記得幾時add你...請你唔好介意....如果你唔鍾意..我可以唔再留言

clearicess 說...

唔會, 只係我想知你係邊個, 如果你add左我msn既, 你hi我呀~
唔好意思, 一直搞錯tim....
不如你下次用第2個名呀...我就唔會亂

匿名 說...

sorry呀...我都唔記得邊個係你MSN

clearicess 說...

我msn個e-mail同依家個名係一樣架, @hotmail.com

匿名 說...

#o# .....
呆了 ......

ps: 哈哈哈 ... 我咪係囉!