8.21.2007

咳到喊.....第一次

昨晚好辛苦, 咳到喊......未試過咁樣,連續咳足十分鐘.....
我要坐定係toilet咳, 怕自己會嘔...咳到透唔到氣而喊..
之後仲要媽咪走過黎鬧我話我咳得咁大聲嘈住佢訓....覺得自己好慘好可憐,我要摀住個頭係枕頭度咳..喊住咳..

不如死左佢咪唔駛咳同嘈住人咯...

12 則留言:

匿名 說...

HI...clearicess

你咳得咁利害...有無睇醫生呀..
可能係氣管發炎呀..我之前都試過
..慢慢會好返

每個人都會病..唔好唔開心...

clearicess 說...

pangpang, 你可以叫返我冰瑩...
我睇左3次, 睇埋中醫
唔好就算啦.....
反正搵左皮仔買保險啦

匿名 說...

你再亂 up 野似乎要掌你咀了 ~~~ >__<

你聽話,早少少訓啦 ~~
病緊都仲係訓咁少 ~
食天山雪蓮都無用啦!!!

至多病好咪夜訓番囉 ~~~

clearicess 說...

掌咀!?
唔好, 我會咬你...
有6個鐘訓架.....好多啦
唔會好架啦.......

匿名 說...

hi 冰瑩

點會唔會好呀...我都試過咳個幾月都好返啦..最緊要多o的休息...

匿名 說...

如果當妳咳時..妳可以飲o的暖開水..會舒服o的

clearicess 說...

PANG, 你係度好見外, 好搞笑
唔好都無所謂啦~~
太煩啦..........戒哂口都唔好...

clearicess 說...

我咩都試過架啦......
唔work....唔夠一分鐘就咳番

匿名 說...

hahaha....咁真係無計啦..等它慢慢好

clearicess 說...

你做咩咁夜都唔訓???
我好快好架啦, 下年啦~haha~

匿名 說...

你好未呀?

clearicess 說...

未........仲咳緊...