8.19.2007

星期天

今天一早魚魚就陪我到了元朗大樹下天后廟求簽,她說之前去過,真的很準,就連她由澳洲回來都說得出,很厲害。近期健康、事業、愛情都很唔如意,就跟她到那裡問問看,想知道我將會如何。

我問了姻緣、事業、自身、家宅,好似好貪心...簽文如下:

姻緣 卅五簽 下簽 蘇雲遇難
淚眼相看忍別離 秋風起處不勝悲
棄家浮蕩深閒事 財散人亡總一時

很準的解簽婆婆說:你今年到明年初都沒有真姻緣,係因為我太執著不肯放低,就算有姻緣都係假,我問同之前那個怎樣,佢叫我要放低。
我一睇枝簽既內文就知唔好,估唔到我真係會執著咁耐,但唔想放低又可以點?

事業 七十七簽 中簽 漢鍾離修道
是非名利苦相營 身勢渾如架上膺
罷脫紅塵誠有志 自有作個解鐐人

很準的解簽婆婆說:第一句就中,你現在的工作很大壓力,但可以守,今年會升職加薪,但要好小心事非,因為有小人係公司;上司依家對你公平,但先苦後甜。同埋話漢鍾離係自視過高,要小心唔好招口舌。
我都知道自己係勞碌命,但如果辛勞過後有人賞識,我都已經好心滿意足,天后娘娘說不要轉工就不轉了。

自身 五十八簽 中簽 秦惠吞蜀
財非天與神椰榆 散得多麼積有餘
甘酒嗜音皆不順 年來下詔果如何

很準的解簽婆婆說:(又係第一句就中)你好多野諗,好多煩惱,自己唔開心,盡量少d煩惱。自身尚算健康,出入平安,係腸胃好差,盡量少飲酒熱氣辣野,即係唔好蒲....身邊有好多貴人,幫我排災解憂。我比較大洗,但搵到仲有錢剩,賺到有餘。
都唔知叫好定唔好,都總叫平平安安,健康著重多d就好了。

家宅 壹百簽 上簽 終童入關
求名求利兩相宜 守株待兔未為遲
片帆若得時更便 到底還他滿載歸

很準的解簽婆婆說:你求左我地天后廟最好既一枝簽,求咩都好,全家順利平安,有做生意既都係下半年好好,不過就要少d拗撬,和氣生財。
估唔到我求咁多枝簽,幫屋企求既係最好,同媽媽講,佢好開心。家人好就好了。

之後因為咳得太久,個幾月都未好,就去睇下中醫,搵左3間都話唔睇症,最後終於搵到,醫師話我好難斷尾,因為已經咁耐,要至少食一星期苦藥, 每日兩劑先會好,仲要落重藥..........今日飲左一次,好苦,我諗我飲埋手上既第2劑唔敢再睇,好怕苦。

沒有留言: