12.05.2007

謝謝wesley的生日飯

上一次wesley生日,已經說了要到龍翔道觀景臺睇景食野,但上次因為我收工遲了,就只可以到餐廳食飯。

今次他說要再實行上次的計劃,這次他是會先買定野食,等我到九龍灣跟他會合。
我這次7點半到達九龍灣,他剛好買好了食野。我地就出發到觀景臺。

上到去,我明明就記得是有個好大既地方睇景,但上到去就唔見。(結果後尾發現行錯方向了....)
上面都唔算太凍,我準備充足,有頸巾、帽同大褸。
基本上我地上到去就係拗撬,次次都係咩都討論到爭持不下,大家都係天蠍座,點都唔會認輸,結果,我大叫;你收聲,唔准嘈!!今日係我既生日飯,我唔要拗!你快d收聲唔准再講!!

哈哈,佢一定超級無奈。
不過佢次次同我傾計都係想睇下我有無事,如果我情緒同思想不太好,他一定會捉我去睇醫生,講左咁耐要去睇,但都是想由佢先,唔想靠治療想靠自己。

沒有留言: