2.18.2007

豬年年初一

希望所有朋友都開開心心,事業順利。
希望家人身體健康,萬事如意。
希望自己豬年可以順順利利,至少要快快樂樂。

大年初一,睡了幾小時,就起來向爸爸拜年,之後就到了公公家向公公拜年,見到姨媽姨丈及四舅父,但是就不見其他親人及同我同年今年將結婚的表哥,本想叫他預先俾定利是。

陪公公打麻雀,我不懂得打既一番起糊,結果新一年就送錢俾公公,都係想佢開心,小小錢就沒所謂了,妨且叫左爸爸代俾,不是出自我袋。

之後再到嫲嫲家拜年,又是廿幾三十人擠在家,不停的對他們講恭喜說話,大家族,講到口都攰了。成屋都是小朋友,我是最大的小朋友,所有在場的孫兒數我最大,最小的細我20年,我對他(小鈿鈿)說,你係我細佬仔,要叫我家姐,佢就開始向我辯駁話"你咁大個,我咁細個,又唔係同一間屋住,點會係你細佬呀?",結果我費了很多唇亡齒舌才講得明白。

之後同佢講野,有一番好開心的對話:

小鈿鈿:大頭姐姐,點解小桃同yoyo食咁多野架?我食幾少~(小桃同yoyo係大佢小小既表姐)
大頭姐姐(我):因為佢地大個你,個stomach大d(真係講英文先明),咪要食多d野咯,我又大過你地,個stomach又再大d,所以又會食多d咯。
小鈿鈿:咁..咁大頭姐姐你幾多歲呀?
大頭姐姐(我):我大你20年,你計下即係幾多呀
小鈿鈿:我..我..我識計,(數手指)20,21,22,23,24.....你24歲咯
大頭姐姐(我):係啦,無錯
小鈿鈿:咁我21年後咪會大食過你咯~(懶醒樣)
大頭姐姐(我):點會呀,你21年後幾多歲呀?
小鈿鈿:我咪25歲咯,所以咪大食過你咯~
大頭姐姐(我):唔會,我一定食得多野過你架,我都係大過你呀
小鈿鈿:唔係哩...(個樣好肯定)
大頭姐姐(我):咁21年後我幾多歲呀?
小鈿鈿:你咪都係24歲咯~~(非常得戚)

小朋友真係令人開心同快樂,雖然當一大班(6,7個都係幾歲大)小朋友一齊大叫同喧鬧時我會叫佢地靜d,但佢地始終都係快樂的,同佢地一齊玩時,我都不知不覺忘記了煩惱同唔開心。

今天收到26封利是,不算太多,仲有好多未收到,新年真係好。

今年我仲帶住隻豬仔毛公仔手偶去拜年,小朋友同大人見到都好開心,成日搶去玩,它是我新年的好拍檔,不過第一日就留低左係嫲嫲度,明天拎番先得。

沒有留言: