5.19.2006

達文西密碼

今天去了看全世界影評都好差的達文西密碼,進場看並不是為了去證實這套片是否如傳聞中的不滯,亦不是想看Tom Hanks湯漢斯的演技,而是想欣賞我喜歡的兩位演員:愛美麗柯德莉塔圖(Audrey Tautou)及尚連奴(Jean Reno),這兩位演員甚少令我失望,所以對他們十分期待。

我對整套片的評價幾好,可能因為我沒有看過原著的關係,我並沒有先入為主的感覺,所以我並未能將兩者作比較,但只憑電影作討論,這電影都叫唔錯。我覺得導演嘗試盡量將所有細節交代,所以整套戲非常緊湊,如果個節奏拉得無咁緊,絕對可以更易於理解整個來龍去脈,但片場已經有2.5小時咁長,如果再將每一件事長細交代,可能會令到整套戲變得很長(雖然我覺得都係長d好,期待有完整版本),所以嘗算洽當。

但情節有些過份牽強,唔明點解佢地可以走得甩,因為有幾次d警察都無理由咁疏忽,實在太過草率。另外,對於Tom Hanks,我覺得佢飾演的羅拔蘭頓應該係一個非常聰明既人,但是我從Tom Hanks身上,一點都感覺唔到佢既smart,反而感覺很頓,我想這是全球影評痛恨此影片的主要原因。而Audrey Tautou亦表演得很無知,我實在唔知係原著的意思還是Audrey Tautou演成這樣,如果是演成這樣,我就很失望了,而且當佢知道自己係jeusu christ 既後裔時,並沒有表現得很驚訝,反而輕易接受,我實在接受唔到...反而配角Jean Reno及那個天主事工會既天使,就表現得非常出色,尤其是個天使,表現得超好,好在有佢撐場。

不過整體而言,佢大部分用實景拍攝,真實感非常夠,真係差d令我相信佢講既係事實,而且亦令我好想睇原著同翻查歷史事實,另外角度亦取得很好,雖然有時會有小小亂,但亦拍得好靚。

整套戲,我俾75分~

沒有留言: