6.23.2004

[keep on 糧地]
 
都唔明點解,都已經講得好清楚唔想做佢份工,都仲要問完又問,問到底有d咩條件唔好,一間公司既manager,都唔知點解個個interviewee都reject佢份工,我諗佢本身都唔係幾適合做老闆。處事方法唔成熟,同一時間問兩個人做唔做同一個post,睇下邊個可以快d返工就要邊個,咁樣做野既老闆跟唔跟都罷,做事又唔決斷,問佢有無annual leave同commission,都唔可以直接了當咁話無,係都要講一大串廢話黎保障左自己先話無,浪費時間,又佢最快要幾時返工,又係講足2個幾子都未講到確實日期,又話自己呢個月都唔駛出trip可以成個都train我,問返佢下星期一返有無問題,又話我做野仲停留係學生時代,做人唔可以拖.....又一大串廢話,成日鍾意半夜12點打黎叫你明天返工,24小時on call 咩。本來明明係in admin,之後請左人就叫我做consulter,我話唔做又問我做唔做返admin,問佢點解唔用之前那個女仔,原因係佢同d下屬已經打好左良好關係,以後好難管人...咁我可以點handle個post呢。
 
以上都是我不願做這份工的原因,我成日都問周圍d人,有份工都唔做我係唔係好任性,想我返同唔返的都有一半,其實我最在意的是媽媽的回覆,佢係話你鍾意點就點啦,唔理你,這是我最唔安樂的地方,根本就想我返。唉,不肖女。
 
請告訴我,對,還是不對。
 
這幾天都只會寄情做衣服,好無聊。

沒有留言: